onsdag 23 februari 2011

VECKANS VURPA

Töserna och jag var ute och gångade. De snusade, gjorde nr 1 och 2. Snusade lite igen.  Detdär blir lite tråkigt för mig i längden så jag sa,  Nu ökar vi takten töser! Vi fick bra flyt i stegen, häärligt! Efter ett tag skulle vi vända höger och mitt i kurvan var det någon som ryckte bort underlaget under mina fötter. Jag  drattade på ändan och ryggen och sprallade med benen i vädret! Alla 3 töserna var över mig. Tjohoo, matte vill leka!! Nej, undan! Jag ska inte leka! Flytta på er så jag kan komma upp! Dethär är ju pinsamt! Mitt på blanka eftermiddagen. Nåja, vi samlade ihop oss igen, slätade till anskiktsdragen och gick vidare. I lite saktare tempo. Något öm i ändalykten är jag allt men ingen större skada skedd.

Av naturliga skäl blir det ingen bild till detta inlägget. Det hampade sig liksom inte. Ni får måla en bild själv i er fantasi. Mycket nöje!

1 kommentar:

  1. Jag lyckades måla upp en bild superbra! Hoppas allt det gick bra! Jag har en sak som dina töser nog tycker e roligare än min Kimba. En tygtross som e stor. Den får du vid nästa tillfälle vi ses =)

    SvaraRadera