söndag 24 april 2011

9 eller 9½

Ja, det är tårna jag syftar på. Har jag 9 eller 9½ tår? Jag får nog ta det från början. För 6 år sedan hoppade 8-månadersvalpen ISA upp på mig i glädjefnatt och fick mig ur balans, så jag ramlade och slog lilltån i sängbenet. Sen dess har jag haft ont i tån. Dr Johansson sa att antingen är tån krossad eller en spricka eller ...........  Man kunde inget göra! Så, det var bara att gå på och det har jag gjort ända tills nu. Jag fick nog!! Nu vill jag amputera den lille rackarn! Jag fick som jag ville. "Huva", vad har jag gjort? Nu är tån borta eller halva, för det var under lokalbedövning så jag kände allt vad läkaren gjorde men jag är inte säker om han tog hela tån eller halva. Jag vågade inte fråga! Det får jag veta den 28:e  då åker stygnen. Oliiiidligt spännande!!!!! Tanten mår annars förvånansvärt bra!

Ett stort TACK till Anna, Peter och Alvin som stod ut med tanten och hennes hundar i lite mer än en vecka. Ni ska ha medalj!
Är där 9 eller 9½?

1 kommentar:

  1. Ojojojoj... bara nu inte de andra tårna på den andra foten mobbar de fyra kvarstående på den första foten...
    Hoppas allt känns ok! Kramen!

    SvaraRadera