söndag 20 mars 2011

Bilen

Jag är ju utan bil. Det har varit en tuff vecka! Cykla till affären och lastad  med morötter i cykelkorgen.  Det var X-pris! Sen var det dags med mat till hundarna. Då fick jag cykla från Skurup till Dalby och hem. Ditvägen var ju inte så farligt men hemvägen var värre! Jag var lastad med 2 stora säckar foder. Band fast dem på ryggen och cyklade hem! Ja, det får ju gå. Jag har faktiskt tittat på bil idag så jag blir bilburen senare i veckan. Skönt!

Detta inlägget består av lite ljug och en gnutta sanning. Ni får själv lista ut vilket. Haha!

2 kommentarer:

  1. Gammelmatte med 30 kilo hundfoder på ryggen på cykel i motvinden, strävande hemåt i regnet till tre hungriga labradorer. Det hade vi velat se!

    SvaraRadera
  2. Uj uj uj... gissa om vissa kommer vara vältränade inför beach 2011?

    SvaraRadera