fredag 4 mars 2011

Veckans TAVLA

Vi tränade Rally i går för första gången i år hemma hos Pamela och Anette. Evelyn med Zsa Zsa var där också. Jag med Chillie och Curry. Kimba med sin skadade tass fick också vara med en liten stund men hon var go´ och glad. Superglada Cocos var där och charmade oss alla med sitt pigga sätt. Det gick riktigt hyfsat för oss med tanke på att vi skurupsbor har legat i ide hela vintern. Chillie var duktig i vanlig stil. Alltid lika positiv när vi ska träna och Curry var överraskande duktig. Pamela gick sedan banan med henne. Det såg så fint ut och min lilla Gurka var så glad. Som alla föräldrar fick jag lite tårar i ögonen. Jag är en mycket stolt förälder!? Vi lovade varandra att vi skulle ha, inom en snar framtid, ett nytt träningstillfälle.

Nu, till TAVLAN! Icke ett enda foto blev taget! Jag glömde det fullständigt! Sorry, Anonym. Det blir bilder nästa gång.

I morgon kl 10 är det inträdesprov till Agilitykursen för Curry. Håll tummarna alla bröder och systrar!

3 kommentarer:

  1. Det var superskoj i går!! O tack för lånet av lilla Curry :) Jag ska kolla upp hur mitt schema ser ut framöver sen hör jag av mig!!
    Håller tummarna för att det går bra! O vi vill ha en uppdatering i bloggen på hur det gick! As soon as possible! :-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på inträdesprovet (precis om att ni behöver det?)! Jag hade också sett framemot lite bilder men nähäää...

    SvaraRadera
  3. Hallå där!! Skärpning (på bildfronten)!!!

    SvaraRadera