fredag 11 mars 2011

Hos veterinären

Kli i öronen, är ingen hit, tycker Curry. Nä, det tycker inte jag heller. Veterinären nästa! Nu så har vi gjort en massa roligt när vi har varit hos vetten förr, så ingen dramatik här inte. Fickan laddad med tärnad morot, blir det mesta positivt. Gojs i vänster öra. Vi ska prova andra örondroppar denna gången med bredare spectra. Vi ska tänka positiva tankar för varje droppe. 10 droppar 1 ggr/dag. Sköönt!  På tal om positiva tankar. Det blev ju  ett bakhåll också! Viktkontroll!! Modiga men trivsamma 34,1 kg!!

Nu har det varit mycket Curry den senaste tiden. Hur går det för Currys Mamma Isa och storasyster Chillie?? Fortsättning följer..... Titta på bilderna så länge.
                                                      Jaha, då var vi här.
                                                    Ingången till veterinären
                                                    Undersökningsbordet
                                                     Viktkontrollen! Fula bakhållet! 34,1kg
                                          Hemma igen. Helt slut som artist!!

3 kommentarer:

  1. Sötehund =) Vad vill du få nere henne till, vad bör hon ligga på?? =) Morot det e gott det tycker även min labbekorsning =)

    SvaraRadera
  2. 34,1 pannor!! De e ju ungefär vad min husse väger...

    SvaraRadera
  3. Ojojoj... den vågen väger inte rätt kan jag meddela... Matte påstod att även jag vägde för mycket senast vi var där!
    Fina bilder!

    SvaraRadera